En breu, podreu saber quina ha estat la classe guanyadora d'aquest prestigiós reconeixement. Sort a tots i totes!
dimecres, 18 d’abril del 2018
RECONEIXEMENT A LA CLASSE MÉS LECTORA
Bon dia famílies! Aquest curs farem el reconeixement a la classe més lectora. El dia de Sant Jordi farem arribar un diploma a la classe que ens consta que ha fet més servei de préstec. Cada alumne tindrà un punt de llibre personalitzat. Quina classe serà la més lectora???
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
-
Després d'assistir al laboratori d'ombres, la Ratolina Catalina ha portat el llibre de "L'apagada" del John Rocco, a P...
-
Els i les alumnes de cicle mitjà i cicle superior han pogut gaudir d'una interessant i emocionant història a la biblioteca de l'esco...
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada